اين منم!


::..آدمك..::


سلام.......بااين وبلاگ نه ميخوام كسي رو ناراحت كنم نه خوش حال.......

16 سالمه و تا الان هيچ كاري نه براي خودم كردم نه براي زندگيم نه براي ايندم....دختر درسخونيم....سمپاديم....شايدم خرخون باشم به قول بعضيا...البته خرخوني افتخاره!!.....شايد بگين پس با درس خوندن دارم ايندمو تضمين ميكنم اما من اين طور فكر نميكنم....دوس دارم زندگي كنم....

احساس ميكنم دنياي كوچيكي دارم....احساس ميكنم زندگيم فقط داره ميچرخه....ميترسم اين چرخش ها منو به اول راهم برسونه البته اگه اول راهيم باشه...

از چيزاي اطرافم خوشم نمياد...شايدحتي  از همه بدم مياد...ولي تحمل ميكنم....بيشتر از همه دوس دارم يه دوست واقعي داشته باشم.....از دوستاي مدرسه م بدم مياد...برخلاف اونا ادم حسودي نيستم...سعي ميكنم خودم باشم و براي خودم كاري كنم....تا حدامكان از حسودان و اونايي كه ازمن خوششون نمياد فاصله ميگيرم...لزومي نداره اونا و خودمو ازار بدم....

از ايندم هم ميترسم ...از سرنوشتم....زندگيمو خودم انتخاب نكردم....عاشق رياضيم ولي رشتم رياضي نيس...زيستو خيلي دوس داشتم...از فيزيكم بدم ميومد...ولي يه نفر زندگيمو برعكس كرد...الان عاشق فيزيكم...البته از زيستم بدم نمياد...نه اين كه فكر كنين كسي منو اجبار كرد ...نه....من زيادي ساكت نشستم...

حالا اينا ديگه واسم مهم نيس...مهم اينه كه بتونم به اينده ي خوبي برسم....نميدونم اين چه سرنوشتيه كه برام رقم خورده...حتي نميدونم خوبه يا بد....

هر روز تصميمايي ميگرم كه كليشونو فراموش ميكنم.....ديگه نميدونم به چه چيز اهميت بدم....زندگيم شده يه خط باشيبه صفر درجه....هيچ كي منو واقعا نميشناسه...منم باطن هيچكيو نميشناسم.....دلتنگم.....دلتنگه روزاي از دست رفته.....اگه دوباره متولد ميشدم شايد راه ديگه اي رو انتخاب ميكردم...........البته اينوهم ميگم كه خيليا ارزوي موقعيت منو دارن...بدي ما ادما اينه كه با اينكه خيلي چيزا داريم...بازم ميخوايم بيشتر داشته باشيم....

بدترين چيز تو زندگيم عادته....به خيلي چيزا عادت كردم....كه ارزو دارم اي كاش عادت نميكردم....اعتقاد دارم اگه به چيزي نرسيم خودمون مقصريم...اعتقاد دارم قهرمان ها فراموش ميشن ....مدال هاي افتخار خاك ميگرن....پس اي كاش ميتونستيم راحت تر زندگي كنيم....فقط واسه خودمون زندگي كنيم......اي كاش گذشته وخاطراتش را فراموش ميكردم....نميدونم چرا ادماي اطرافم اينقدر بي رحمن....نميدونم اين بي رحمي و بي تفاوتي رو از كي ياد ميگيرن....يا ياد ميگيريم.....نميدونم ديگه هيچ چي واسم مهم نيس...خدامون كه خيلي مهربونه....

امسال خيلي بيشتر ازپارسال اشك ميريزم...تو تنهاييم....اونوقت دوس دارم مثه يه ماهي شم و برم تو دريا كه كسي اشكامو نبينه........

شايد ديوونه باشم....با كلي توهم........متاسفم....واسه خودم...اما منم يه بنده ي خدام...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت23:15---19 شهريور 1392
سلام خوبی؟ وب خیلی قشنگی داری

شعراتم حرف نداره گلم دوست داشتی به منم یه سر بزن موفق باشی
پاسخ:شعرم داره وبه من اصن؟؟!!


عشق
ساعت0:56---7 شهريور 1392
سلام خوبی؟ به سایتم یه سر میزنی؟
تازه راه انداختم این سایت را بیا یه سر بزن اگه دوست داشتی و خوشت اومد از محیطش بیا عضو بشو و کاربر اونجا باش ممنون ازت


http://starzchat.ir


محمد دادا
ساعت3:25---20 تير 1392
سلام



وبت قشنگتر شده



ببخش سرم شلوغه نمیتونم بسرم بهت





تا دیداری بعد بابای
پاسخ:سلااااااام...مرسي.. :)


م.مسعودی
ساعت10:43---19 فروردين 1392

عنوان : خواب

چند روزیست

میخواهم بخوابم

مانند ماهی حوض خانه یمان

که چند روزیست

روی آب خوابیده

__________________________________

پاتـpatoghـوق:

امسال خيلي بيشتر ازپارسال اشك ميريزم...تو تنهاييم....اونوقت دوس دارم مثه يه ماهي شم و برم تو دريا كه كسي اشكامو نبينه........


محمدجون
ساعت3:29---9 دی 1391
با سلام
بهترین چت روم سال با امکانات عالی در خدمت شما دوست گرامی هست.

روی وبسایت کلیک کن تا منتقل شی به چت

راستی ثبتنام کن چون اونجا بعد ثبت نام امتیاز میده بعدا این امتیازها به پول تبدیل میشه.


فقط یادت باشه کد معرف رو 10677 بزنی.


f@rzin
ساعت20:47---17 آذر 1391
سلام آیسان جووووووووووووووووون
خووووووووووووووووووووووووووو وبی.......................
اومیدوارم که سرنوشت وآیند های خیلی خوبی در انتظار همه ی ما باشه...........
وب خووووووووووووووووووووووووووووو وووووبی
داریا.....................: *


محمد دادا
ساعت10:23---13 آذر 1391
با سلام

دوست عزیز خوبی؟؟ آیسااااااااااااااااااااااااااا اااااانم


من یه چت روم برا خودم درست کردم اگه زحمت نمیشه زود بیا اونجا و ثبت نام کن بزودی امکانات بهتری اضافه میشه پس همین الان منتظر شما هستم.

http://turkchat.chata.ir


s:k
ساعت23:34---21 شهريور 1391
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ سر بزنید و با نظرتون منو خوشحال کنید


محمد دادا
ساعت13:30---21 شهريور 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآیسان
چطوری گلم!
ببخش سرم شلوغ بود نمیتونستم سر بزنم نه به وبلاگت بلکه به وبلاگ خودم هم نمیتونستم سر بزنم
ببخش دیگه

دوست دارم
فعلا بای


nina
ساعت11:42---30 مرداد 1391
سلام خوبی؟؟
بعد مدتها اپم
یکم متفاوت اخه تولد بهارمه زود بیا منتظرتم


رز
ساعت1:27---19 مرداد 1391
میدانی





در این جهان کسی است


که با دیدنش رنگ و رخسارت تغییر میکند


و صداقت قلبت


آرزویت را به تاراج می برد





مهم نیست که او مال تو باشد


مهم این است که فقط باشد


مهم این است که زندگی کند و لذت ببرد





\\\"واقعاً برای کسی که عاشق واقعی باشد مهم نیست که پیش عشقش باشد


مهم این است که زنده باشد و از زندگی لذت ببرد\\\"








سلام عزیزم، وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی


persian.girl
ساعت19:19---6 مرداد 1391
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری.خوشحال می شم به منم سر بزنی.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی

maedeh
ساعت18:53---5 تير 1391
salam.webe khoshgeli dari. khosh hal misham age be webe ma sar bezani va age doost dashte bashi ba ham tabadol link dashte bashim.

raha
ساعت14:56---24 خرداد 1391
دروود دوست عزیزم....
اپم سر بزنی خوشحال میشم...


محمد دادا
ساعت1:23---22 خرداد 1391


سلاااااااااااااااااااااااااا اا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

عزیزم.

خوبی؟

من امتحاناتم امروز میدم بمونه یه دونه

ایشالله تو هم تموم کنی خیالت ر


محمد دادا
ساعت1:23---22 خرداد 1391


سلاااااااااااااااااااااااااا اا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام

عزیزم.

خوبی؟

من امتحاناتم امروز میدم بمونه یه دونه

ایشالله تو هم تموم کنی خیالت ر


محمد دادا
ساعت2:21---20 خرداد 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
عزیزم.
خوبی؟
من باز اومدم مطالبت بیست خودت از بیست گذشته؟
بووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووس




بااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااای
تا
هااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااای


مهرداد
ساعت12:35---6 خرداد 1391
سلام دوست عزیز مطالبتو خوندم نمیدونم چی بگم فقط تونستی به من هم سر بزن

hellboy
ساعت8:53---30 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم. با یه شعر سروده خودم آپم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


الناز
ساعت8:39---24 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم ما که الان این آپتو خوندیم تو مدرسه ایم و بیشتر به خاطر اینکه نوشته بودی سمپادیم ما هم خوندیمش چون ما هم یکی مثه خودتیم!

اول می خوام خودم حرفمو بزنم بعد اگه بقیه نظری داشتن بگن!

میدونی به نظرم اولین کسی که تو خوشبختیه خودش موثره خود آدمه!!!!!

و تا وقتی خودت احساس خوشبختی نکنی و هیچ سعی و تلاشیم نداشته باشی همین جوری می مونه و شایدم بدتر بشه! پاسخ:خيلي ممنون از نظرت دوست عزيزم...در مورد مقصربودن تو وبم خودم گفتم... درضمن من نگفتم همه ارزوي موقعيت منو دارن..!! احساساتم وحرفايي كه در اين وب ميزنم اصلا ربطي به موقعيتم ندارن اين فقط يه معرفي كوتاه از خودمه كه گفتم...در هر حال بازم ممنون من خودم سمپاديا رو از همه بهتر ميشناسم شايد شما هم مثل دوستاي سمپادي خودم باشي...راستي ادرست كو؟؟؟!!!


محمد دادا
ساعت0:34---24 ارديبهشت 1391
سلام
ببينم شنيدي كه ميگن هيچ عشقي تو دنيا مثل عشق اول نميشه (يعني نه ميشه تركش كرد نه فراموشش)
حالا بگذريم
راستي اشكال نداره دير مياي همين كه مياي و تنهام نميذاري تو اين دنياي سياه واس خودش خيليه؟
خيلييييييييييييييييييييييييي ييييييييي


محمد دادا
ساعت0:50---23 ارديبهشت 1391
سلام آيسان خانوم گل خودم
چطوري خوبي؟
ازت خبري نييييييييييييييييييييس؟
گفتم بيام دنبالت ببينم كجاااااااااااااااااااااااااااي ي؟
راستي گفتي تو زندگي بايد اتفاقاتي كه ميوفته بايد فراموش شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!


حالا من ازت يه سوال ميپرسم ؟
آيا ميشه عشق را فراموش كرد؟؟؟
به نظر من و اونايي كه از ته دل عاشق شدن اينو قبول ندارن ولي تو رو نميدونم؟؟؟!!!


محمد دادا
ساعت15:53---19 ارديبهشت 1391
سلام آيسان جان! خب تو زندگي اتفاقايي ميفته كه بايد فراموشش كرد... مررررررررسي از لطفت...

hellboy
ساعت14:00---14 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


علیرضا
ساعت8:40---13 ارديبهشت 1391
سلام
حتما سر بزن وآپ جدید رو بخون


علیرضا
ساعت19:11---12 ارديبهشت 1391


علیرضا
ساعت23:42---9 ارديبهشت 1391
خواهر گلم لینک شدی

محمد دادا
ساعت0:10---8 ارديبهشت 1391
سلام آيسان خانوم!
ميدوني چرا اومدم چون اسم شما اسم همون عشقمه كه من ازش شكست عشقي خوردم حالا تنها!
اگه ميشه باهم تبادل لينگ كنيم و تو سايت من عضو شو؟؟؟منم تو سايت شما عضو ميشم!
من لينگت كردم و عضو شدم حتما تو هم لينگ كن و عضوشو؟و بيا به وبلاگم و نظر بده مرسي!
منتظرتم


محمد دادا
ساعت0:10---8 ارديبهشت 1391
سلام آيسان خانوم!

ميدوني چرا اومدم چون اسم شما اسم همون عشقمه كه من ازش شكست عشقي خوردم حالا تنها!

اگه ميشه باهم تبادل لينگ كنيم و تو سايت من عضو شو؟؟؟منم تو سايت شما عضو ميشم!

من لينگت كردم و عضو شدم حتما تو هم لينگ كن و عضوشو؟و بيا به وبلاگم و نظر بده مرسي!

منتظرتمپاسخ:الهي...!! حتما....


ارسطو
ساعت18:41---7 ارديبهشت 1391
وبلاگ جالبی بود مثل حرفهای دل من بود بازم میام پیشت
پاسخ:چه جالب يكي مثل من پيدا شد تو اين دنيا!!


mina & amir
ساعت12:14---6 ارديبهشت 1391
وبت عااااااااااااااااااااااااااااا لیه

خیلی دید از دنیا شبیه منه

اما من سعی کردم عوضش کنم.

به ما سز بزن گلمپاسخ:منم گاهي دوس دارم عوضش كنم...اما نشده هنوز!!


nina
ساعت11:31---6 ارديبهشت 1391
سلام دوست من با افتخار لینک شدی مرسی که اومدی

hellboy
ساعت16:02---4 ارديبهشت 1391
.♥ سلام دوست عزیز
.♥
..♥اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم
...♥
....♥
.....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
.........♥ آپم .. آپم .. آپم
......♥ آپم .. آپم .. آپم
....♥
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

✿✿┊آپم ┊ آپم ┊آپم┊ ✿✿

✿✿┊ نظر یادتون نره ┊✿✿


تنها
ساعت13:32---31 فروردين 1391
ایسان عزیز خودتو ناراحت نکن.....
من بدترم عزبز.....


مریم
ساعت22:15---25 فروردين 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

...گاهی آرزو میکنم ای کاش...

دلی نبود تا تنگ شود...

تا خسته شود...

تا بشکند...



@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


soheil
ساعت22:41---23 اسفند 1390
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد و نظر بذاريد با تشكر www.elmii.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 1:34|GolnOoSh|